HusCompagniet

Med en moderne teknologi fortsætter vi med at effektiviserer vores forretning samtidig med at vores kunder får den bedste oplevelse. Vi har de seneste år haft travlt og udviklet vores systemlandskab signifikant, men vi har en ambitiøs digitaliseringsstrategi med et spændende roadmap for de kommende 5 år.

 

Jobbeskrivelse:

Som Integration specialist hos os vil du spille en central rolle i at designe, udvikle og implementere integrationsløsninger, der binder interne og eksterne datakilder sammen. Samtidig vil du få ansvaret for den daglige support og monitorering. Du vil arbejde tæt sammen med vores Data Engineers, Projektledere, Application Managers samt eksterne konsulenter for at sikre optimale og stabile løsninger.

Dine primære ansvarsområder vil inkludere:

  • Support, herunder fejlfinding og problemløsning af eventuelle integrationsproblemer
  • Medvirke til at udarbejde et overordnet koncept og langsigtet roadmap for data integrationer
  • Analyse af eksisterende systemer og identificere dataflows
  • Udvikling og implementering af integrationsløsninger
  • Udarbejdelse af teknisk dokumentation og arkitekturtegninger
  • Sikring af, at integrationerne er skalerbare, stabile og effektive
  • Opsætning af monitorering
  • Deltagelse i projekter fra start til slut, herunder planlægning, design, test og implementering

 

Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse inden for IT
  • Minimum 3 års erfaring med systemintegration
  • Stærk teknisk forståelse af Azure platform, herunder Data Factory, Microsoft Fabric, Power Automate, Data flows og SQL
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Serviceminded overfor vores brugere og stakeholders
  • Stor forretningsforståelse
  • Selvstændig, analytisk og løsningsorienteret tilgang til opgaver

 

Gode kollegaer, mulighed for udvikling og fleksibilitet

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i en virksomhed, med en meget ambitiøs digital strategi, hvor du vil få stor mulighed for personlig og faglig udvikling.

Du får din daglige gang på vores hovedkontor i Virum, hvor du refererer til IT-chefen. Her bliver du en del af et engageret og dygtigt team. Vi har en travl hverdag med mange forskellige opgaver, men der er altid plads til et godt grin, og vi prioriterer socialt samvær, både i teamet og på tværs af faggrupper, højt. Det skal være sjovt at gå på arbejde.

Vi er meget imødekommende ift. tilrettelæggelsen af dit arbejde, ligesom vores kollegaer også altid er klar på at give den en ekstra skalle, når det kræves. På den måde når vi bedst vores fælles mål og skaber fortsat succes – som én stor, positiv familie. Du trives derfor i en afslappet kultur, hvor der ikke er langt fra den gode ide til handling/beslutning.

 

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning og CV seneste den 7. oktober 2024 via dette link: https://app.jobmatchprofile.com/3pek7g

Der vil blive indkaldt til samtaler efterfølgende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte IT Chef Mette Schultz på tlf. +45 20 47 79 14. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Om os 

HusCompagniet bygger hvert år et stort antal huse sammen med vores kunder, og vi er med hele vejen – i rådgivning, projektering og byggeri.  Vores kunders hjem bliver bygget på et fundament af 50 års erfaring. Vi har lokale kontorer med showrooms, udstillingsbyer forskellige udstillingshuse i hele Danmark. Vi har dygtige, lokale byggerådgivere på alle vores kontorer, der hjælper familier med at forvandle deres boligdrøm til drømmebolig. Vi hjælper også familier med at bygge drømmeboligen i Sverige, og med investorer udvikler vi skønne rækkehusområder til udlejning. Du bliver en del af et motiveret team, der sætter barren højt og har et godt sammenhold.