HusCompagniet

 

Vi lover at udfordre dig

Det er vores mål at skabe værdi for både forretningen og medarbejderne, og dette foregår i tæt samspil mellem de øvrige stabsfunktioner, den øverste ledelse samt vores afdelingsdirektører og mellemledere. Du vil få både selvstændige opgaver samt opgaver der løses i tæt samspil med HR & løn afdelingen. Dine opgaver vil derfor både være af praktisk og administrativ karakter, men der vil også være mulighed for at arbejde med mere udviklingsorienterede opgaver.

 

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Alt hvad der hører til i en HR afdeling fra A-Z
  • Assistere vores lønbogholder med alle tænkelige arbejdsopgaver inden for dette område
  • Vedligeholdelse og optimering af diverse HR-systemer
  • Assistere i forbindelse med rekrutteringer - lige fra udarbejdelse af jobopslag til den endelige ansættelseskontrakt skal udformes
  • Ad hoc opgaver i alle afskygninger – ofte med korte deadlines

 

Vi lover at inddrage dig

Til trods for at HR & løn er en mindre afdeling, og HusCompagniet har knap 400 medarbejdere, er vi i berøring med hele organisationen og er i tæt dialog med alle 16 afdelinger i Danmark. Du skal derfor forvente at blive udfordret, og at du kommer til at udvikle dig gennem selvstændige opgaver.

 

Det passer os fint, hvis du er ambitiøs

I HusCompagniet er arbejdstempoet højt, og der er ikke langt fra idé til handling. Derfor er der også god mulighed for, at du kan sætte dine egne fodspor i sandet, og du oplever, at en god idé hurtigt bliver til virkelighed. Hos os passer du rigtig godt ind, hvis du er:

  • Energisk, dygtig og ambitiøs
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Kvalitetsbevidst og løsningsorienteret
  • Hjælpsom og arbejder godt i et travlt og uformelt miljø

 

Hvad har vi af forventninger til dig?

Vi forestiller os, at du i dag sidder i en lignende stilling og at du har erfaring med lønbogholderi. Vi arbejder i systemerne VismaLøn og VismaHR, så har du erfaring herfra er det en stor fordel. Vi forventer du er stærk inden for ansættelsesret og personalejura generelt og har gode skriftlige kommunikationsevner. Det er et krav, at du sætter en ære i at udføre administrative arbejdsopgaver, og at du er god til at optimere processer samt ønsker at holde dig ajour med gældende lovgivning inden for området.

 

Hvad kan vi tilbyde dig?

Vi lover dig en travl og alsidig arbejdsdag blandt sjove og arbejdsomme kollegaer. Du vil blive tilknyttet vores kontor beliggende på Kongevejen i Virum, som udover at udgøre en af vores driftsafdelinger, også huser en stor del af vores stabsfunktioner som finans, forretningsudvikling & IT. Du vil referere til HR chefen.

Vi tilbyder en fornuftig lønpakke med pension og sundhedsforsikring samt fleksibilitet og udviklingsmuligheder.

 

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning og CV via dette link: https://app.jobmatchprofile.com/3edhe3

Der afholdes løbende samtaler. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte HR chef Anna Schøning på mobil +45 5190 3943