HusCompagniet

 

Vil du hjælpe os med at sørge for, at vores kunder kommer trygt i hus? Og er du ordensmenneske til fingerspidserne, som har det bedst i en rolle, hvor du håndterer mange forskellige typer administrative opgaver i en travl hverdag, så er du måske vores nye administrative medarbejder i B2B afdelingen.

 

Velkommen hos HusCompagniet

I HusCompagniet har vi fokus på at opfylde kundens drømme og give dem et skræddersyet hjem. Derfor tilbyder vi et stort udvalg af forskellige huse og materialer, som kan sættes sammen og placeres på alle tænkelige måder, og vi er de førende på markedet.

 

B2B-afdelingen

B2B-afdelingen sælger, projekterer og bygger rækkehuse i 1 plan, 1½ plan og 2 plan til blandt andet udlejere, boligforeninger, pensionskasser og professionelle investorer. Grundet vækst søger vi endnu en teknisk assistent til at hjælpe os med at holde styr på papirgangen.

 

Du bliver afdelingens administrative ekspert

Du bliver en del af HusCompagniets B2B afdeling i Virum og vil referere til projektchef Martin Søborg. Din primære opgave bliver at supportere vores projektledere med alt det administrative arbejde, som et rækkehus byggeri medfører. Din arbejdsdag vil foregå dels på de enkelte byggepladser samt fra kontoret i Virum ligesom der er mulighed for enkelte hjemmearbejdsdage. Du vil få ansvaret for mange forskellige typer administrative opgaver og være ekspert til at løse dem.

Det kan f.eks. være:

  •  Færdigmelding af byggerier
  • Drift- og vedligeholdelsesmapper
  • Plan for sikkerhed og sundhed / arbejdsmiljø koordinator
  • Ansvarlig for drift- og vedligeholdelse af Dalux (ikke et krav at du kender systemet)
  • Oprette aftaler med underentreprenører og ydelses beskrivelser
  • Ad Hoc-opgaver f.eks. byggepladsskilte

Derudover griber du også de opgaver, som kommer ind fra højre og navigerer ubesværet mellem både dem og dine andre opgaver – og sørger for, at alt løses til tiden og i høj kvalitet. 

Du får naturligvis grundig oplæring i det hele. I takt med din udvikling vil der også komme flere opgaver til.

 

Du arbejder struktureret med kvalitet for øje og sætter en ære i at hjælpe dine kolleger

Din uddannelse er ikke afgørende. Vi lægger mere vægt på, om du har den rette personlighed, og at du har et par års erfaring fra lignende stilling og/eller branche. Derudover er du struktureret i dine arbejdsmetoder, ligesom du er imødekommende, positiv og selvstændig som person. Du har god flair for IT og systemer og har du kendskab til byggebranchen samt brugen af Dalux systemet, er det bestemt en fordel.

 

Fælles arrangementer – fra sommerfest til firmafodbold

Du vil hurtigt mærke, at vi er en social virksomhed, der bl.a. har årlige sommerfester, julefrokoster, gerne spiser morgenmad og frokost sammen samt spiller fodbold og meget mere – noget du skal glæde dig til at blive en del af.

 

Lyder det som noget for dig?

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via dette link: https://app.jobmatchprofile.com/fk4r7w/huscompagniet/4g7f36/administrativ-medarbejder

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte projektchef Martin Søborg på tlf. 51 96 46 99.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Om os

HusCompagniet bygger hvert år mere end 1.800 hjem sammen med vores kunder, og vi er med hele vejen – i rådgivning, projektering og byggeri.  Vores kunders hjem bliver bygget på et fundament af 50 års erfaring. Vi har 15 lokale kontorer med showrooms, 8 udstillingsbyer og over 50 forskellige udstillingshuse fordelt rundt i Danmark. Vi har dygtige, lokale byggerådgivere på alle vores kontorer, der hjælper familier med at forvandle deres boligdrøm til drømmebolig. Vi hjælper også familier med at bygge drømmeboligen i Sverige, og med investorer udvikler vi skønne rækkehusområder til udlejning. Du bliver en del af et motiveret team, der sætter barren højt og har et godt sammenhold.